Warsztaty praktyczne: Budowanie strategii z wykorzystaniem ścieżek wielokanałowych

Szkolenie ma na celu zapoznanie studentów z budowaniem strategii marketingowych dla kampanii płatnych w internecie. Uczestnicy poznają od strony praktycznej zastosowanie miksu marketingowego, lejka sprzedażowego czy punktów stuku klientów z marką w procesie planowania działań.

Prowadzący: Adrian Andrzejczyk, Specjalista SEM, Delante Media, od 2009 roku zawodowo związany z e-commerce i marketingiem internetowym. Zaczynał od biznesu opartego na 2 sklepach internetowych, które samodzielnie prowadziłem przez ponad rok by następnie sprzedać je jako gotowy biznes. Późniejsza ścieżka kariery przebiegała poprzez pracę na stanowisku managera sklepów z suplementami, replikami ASG czy prowadzeniu własnej agencji. W Krakowie pracował w Semahead grupy Interia.pl, a aktualnie jako specjalista SEM w Delante Media. Bio dostępne na stronie https://andrzejczyk.com.pl

Data: 23 stycznia 2020 r.
Godzina: 13:30-15:00
Miejsce: WSEI, sala Praga /ul. Św. Filipa 17/

Zgłoszenia: https://evenea.pl/event/delante/

Poprzedni wpis
Warsztaty praktyczne: Kreowanie własnego wizerunku
Następny wpis
Careers Talks: Wykorzystanie contentu w promocji firmy