Wymagania:
-Doświadczenie w administrowaniu serwerami Microsoft Windows, sieciami LAN i WiFi oraz w tworzeniu kopii zapasowych i przywracaniu systemów administracji -Doświadczenie w zakresie wsparcia użytkowników końcowych (Service Desk) -Doświadczenie w stosowaniu standardów i najlepszych praktyk IT -Płynna znajomość języka angielskiego -Doskonała umiejętność rozwiązywania problemów -Analityczne myślenie, dbałość o szczegóły i umiejętności komunikacyjne
Zadania na stanowisku:
– Zapewnienie wsparcia IT Operations dla całej infrastruktury IT i systemów operacyjnych, w tym: serwerów, stacji roboczych, drukarek, węzłów sieciowych i urządzeń hali produkcyjnej -Service Desk i wsparcie techniczne dla użytkowników -Zarządzanie infrastrukturą lokalną: Serwerami, Stacjami Roboczymi, Drukarkami, Siecią, Telefonami Systemami Wewnętrznymi -Nadzór nad: AD/GPO, Windows Server, Print Server, SQL Server, Microsoft Azure, Office 365, DNS, DHCP, Systemy backupu, Aplikacje na stacje robocze i serwery -Zarządzanie, nadzór i wsparcie nad infrastrukturą sieciową LAN/WiFi/WAN -Praca w międzynarodowym zespole nad utrzymaniem i poprawą działania systemów IT -Współpraca z zasobami wewnętrznymi i partnerami outsourcingowymi w zakresie bieżących operacji IT -Monitorowanie, mierzenie, zarządzanie i raportowanie efektywności systemów IT -Tworzenie, rozwój i aktualizacja dokumentacji infrastruktury IT -Szkolenia użytkowników i pierwszej linii wsparcia serwisowego
Zapewniamy:
-Umowa o pracę
-Praca w międzynarodowym środowisku
-Opieka medyczna
-Karta multisport
-Lekcje angielskiego
-Praca z nowoczesnym systemem ERP