Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Fundacja Biznes Bez Barier

Koncern Paliwowy
Kraków
Dodane 3 dni dni temu

Opis oferty

Fundacja Biznes Bez Barier została wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 25076. Do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta będziesz::

•       rozpatrywał sprawy Klientów otrzymane za pośrednictwem wszystkich mediów (telefon, mail, czat, Facebook),
•       pierwszym punktem kontaktu dla Klienta,
•       wspierał platformy społecznościowe odpowiadając na zapytania Klientów, pozyskane poprzez te kanały, w odpowiednim tonie i w ramach dozwolonej liczby znaków,
•       koordynował procesy związane ze zdarzeniami zagubionych/skradzionych/pozostawionych kart,
•       obsługiwał reklamacje od końcowych użytkowników dotyczące Programu Lojalnościowego,
•       pracował z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów komunikacji w postaci czatów na żywo.

Wymagania:

•       biegła znajomość języka niemieckiego (poziom minimum C1) i dobra znajomość języka angielskiego,
•       preferowane wykształcenie wyższe na poziomie licencjata,
•       doskonałe umiejętności komunikacji i budowania relacji,
•       nastawienie na ciągłe ulepszanie wypracowanych rozwiązań,
•       otwartość na coaching i informacje zwrotne oraz gotowość do podnoszenia efektów pracy,
•       umiejętność pracy w zespole,
•       umiejętność szybkiego uczenia się,
•       doświadczenie w obsłudze Klienta (dodatkowy atut),
•       obsługa Microsoft Office oraz platform społecznościowych, w tym Twitter/Facebook,
•       mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Oferujemy:

•       umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności,
•       prywatną opiekę medyczną,
•       dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport,
•       szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
•       zniżki na paliwo.

CV prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja@biznesbezbarier.org wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: http://biznesbezbarier.org/politykaPrywatnosci”.

Stanowisko pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Kategoria oferty

Praca

Aplikuj

Martyna Mokrzycka
731 400 006
rekrutacja@biznesbezbarier.org
www: biznesbezbarier.org

Cechy oferty pracy

StanowiskoPraca

Aplikuj online