Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze administratora systemów informatycznych w Zespole Informatyki
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie działa na rzecz utrzymania aktywności zawodowej mieszkańców województwa małopolskiego, a jednocześnie jest inicjatorem wielu przedsięwzięć o randze krajowej. Pracują tu eksperci m.in. z zakresu poradnictwa zawodowego, podnoszenia kwalifikacji osób dorosłych, badań i analiz sytuacji na rynku pracy, programowania działań, funduszy unijnych, wsparcia przedsiębiorców i pracowników.
To jednostka, tworzona przez ludzi KOMPETENTNYCH, AMBITNYCH, KREATYWNYCH, którym praca daje dużo satysfakcji, a przede wszystkim – od których można się uczyć! Dążymy do tego, aby każdy nasz pracownik czuł się tu dobrze, działał z pełnym zaangażowaniem, był otwarty na współpracę, rozwój i kreowanie nowych przedsięwzięć.
Aplikując w nasze szeregi musisz wiedzieć, że cenimy sobie nie tylko Twoją wiedzę i doświadczenie, ale także umiejętności, predyspozycje i motywacje do pracy w danym obszarze.
Zapraszamy do aplikowania na stanowiska w WUP w Krakowie i dołączenia do grona naszych pracowników!
1. Dlaczego warto być częścią naszego zespołu?
• cenimy sobie stabilizację – gwarancja umowy o pracę;
• korzystamy z elastycznego czasu pracy – możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 06:00 a 09:00;
• dbamy o wzajemne bezpieczeństwo i komfort pracy;
• mamy możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
• za naszą pracę otrzymujemy również dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za wieloletnią pracę oraz nagrodę jubileuszową;
• otrzymujemy finansowe świadczenia socjalne np. dofinansowanie do wypoczynku;
• korzystamy z różnych form podnoszenia kwalifikacji odpowiadającym na nasze potrzeby;
• pracujemy w dobrze skomunikowanej lokalizacji – bez problemu dojedziesz do nas wszystkimi formami komunikacji miejskiej;
• dbamy o przyjazną atmosferę oraz wsparcie współpracowników i przełożonego;
• z dużą otwartością angażujemy się w wiele inicjatyw społecznych i integracyjnych.
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku administratora systemów informatycznych:
• administracja systemem informatycznym WUP w zakresie sieci komputerowej, urządzeń sieciowych, serwerów, w tym wdrażanie, instalowanie i konfigurowanie sprzętu IT i oprogramowania;
• obsługa i nadzór nad właściwym funkcjonowaniem usług IT;
• analiza i wdrażanie zabezpieczeń systemu IT;
• analiza potrzeb użytkowników systemu informatycznego WUP;
• przygotowywanie przetargów na zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania;
• nadzór nad właściwym i prawidłowym wykorzystaniem systemu informatycznego WUP, w tym oprogramowania na poszczególnych stanowiskach;
• diagnostyka usterek, usuwanie awarii i zlecanie firmom zewnętrznym naprawy sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach linii wsparcia IT, tj. obsługi helpdesk;
• wykonywanie zadań z zakresu bezpieczeństwa informacji, w tym współtworzenie polityk, instrukcji, zasad oraz procedur w kontekście bezpieczeństwa IT.
3. Wymagania niezbędne:
• spełnianie wymogów kwalifikacyjnych określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
• WYKSZTAŁCENIE: minimum średnie
• DOŚWIADCZENIE:
– w przypadku wykształcenia średniego lub wyksztalcenia wyższego innego niż informatyczne min. rok stażu pracy oraz min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania systemów informatycznych
– w przypadku pożądanego wyższego wyksztalcenia min. 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku w zakresie administrowania systemów informatycznych
• WIEDZA DOTYCZĄCA:
– obsługi i administracji sieci (LAN, WAN) oraz urządzeń sieciowych (przełączników, routerów, UTM/ścian ogniowych), Microsoft Hyper-V, klastra HV, macierzy dyskowych, serwerów (MS, UNIX), sprzętu IT, baz danych (SQL), stron internetowych (front i back-end)
– cyberbezpieczeństwa
– diagnostyki sprzętu komputerowego
– wdrażania oprogramowania informatycznego
– ustawy o ochronie danych osobowych
• UMIEJĘTNOŚCI:
– obsługi systemów operacyjnych MS oraz pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym
– projektowania i budowania infrastruktury informatycznej
– planowania i organizacji pracy własnej
– myślenia strategicznego
– stosowania niestandardowych rozwiązań
– analizowania i rozwiązywania problemów
– podejmowania decyzji
– rozwoju własnego
– komunikacji
• CECHY OSOBOWOŚCI:
– odpowiedzialność
– zaangażowanie
– dokładność
– samodzielność
– terminowość.
- Mile widziane:
· wykształcenie: wyższe informatyczne
· wiedza dotycząca ustawy prawo zamówień publicznych
· prowadzenia prezentacji/szkoleń
· umiejętność obsługi klienta
· komunikatywna znajomość języka obcego – preferowany techniczny język angielski.
- Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny,
• curriculum vitae (CV),
• podpisane oświadczenia kandydata do pracy w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie, w tym dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania wizerunku, a także informacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych (zgodnie z załączonym wzorem),
• kopia dyplomu lub świadectwa szkolnego poświadczającego wymagane wykształcenie,
• kopia świadectw pracy, jeżeli jest to kolejne zatrudnienie lub innych dokumentów potwierdzających pożądany staż pracy i/lub doświadczenie zawodowe, (np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zakresy czynności, referencje, umowy cywilnoprawne, o wolontariacie, zaświadczenie o ukończeniu stażu, praktyki itd.)
• kopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach potwierdzających kwalifikacje
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku Kandydatów z niepełnosprawnością, chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
• kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo/obywatelstwa, w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
• kopia dokumentu potwierdzającego legalność pobytu i pozwolenia na pracę w przypadku obywateli innych państw, kiedy jest to wymagane przepisami prawa,
• kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych lub innych dokumentów zwalniających z tego obowiązku.
Dokumenty przedkładane przez obywateli państw Unii Europejskiej lub innych państw winny być przetłumaczone na język polski.
Prosimy o podpisanie wszystkich wskazanych do podpisu dokumentów aplikacyjnych i zaznaczenie nazwy stanowiska, na które Państwo aplikujecie i na które aktualnie prowadzony jest nabór. Dokumenty składane w formie elektronicznej muszą być podpisane odpowiednim podpisem: ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym ePUAP.
Aplikacje niekompletne lub niezawierające wymaganych podpisów nie zostaną rozpatrzone (dotyczy wszystkich form składania dokumentów).
6. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
OSOBIŚCIE:
· w siedzibie WUP w Krakowie przy Placu Na Stawach 1 (Dziennik Podawczy – I piętro, pok. 105 w godzinach pracy urzędu tj. 8.00-16.00)
ELEKTRONICZNIE:
· za pośrednictwem obywatel.gov.pl (w wyszukiwarce należy wpisać „Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie”)
– Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) na platformie ePUAP: /WUPKrakow/SkrytkaESP
– e-Doręczenia: AE:PL-95885-32061-RCTIU-25
· pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@wup-krakow.pl
Dokumenty przesłane w formie elektronicznej muszą być podpisane Profilem Zaufanym lub Kwalifikowalnym Podpisem Elektronicznym.
POCZTĄ:
· na adres korespondencyjny: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie: Plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków.
7. Termin składania dokumentów: do 19 maja 2025 r. (liczy się data wpływu).