W ciągu ostatnich 9 lat prowadziliśmy liczne projekty społeczne. Wspieraliśmy dzieci z patologicznych środowisk, pomagaliśmy bezdomnym zwierzętom, organizowaliśmy kampanie społeczne oraz wydarzenia edukacyjne. Wszystkie te inicjatywy miały jeden wspólny mianownik – były oparte na przemyślanych modelach biznesowych, które pozwoliły je utrzymać i sprawiły, że mogły długofalowo zmieniać naszą rzeczywistość na lepsze.
Uważamy, że tylko taka formuła – a nie jednorazowa działalność charytatywna, dotacje czy inne mechanizmy funkcjonujące w państwie opiekuńczym – może doprowadzić do likwidacji biedy i bezrobocia, pobudzając ludzką kreatywność i inicjatywność. Postanowiliśmy zarażać właśnie tym podejściem innych, aby powstawało coraz więcej biznesów społecznych, które doprowadzą do osiągnięcia celów zrównoważonego rozwoju ONZ.
Jak zatem stworzyć opłacalny biznes społeczny?
Nie ma opłacalnego biznesu bez skutecznej sprzedaży.
Dlatego postanowiliśmy Was w tym wesprzeć drodzy liderzy projektów zmieniających świat na lepsze!
Z czym kojarzy się sprzedawca? Na pewno z niczym dobrym i przyjemnym…
Czy da się sprzedawać nie sprzedając? Czy da się nauczyć sprzedaży, kiedy nie czujemy, że się do tego nadajemy?
Czy można to jakoś usystematyzować, ułożyć w proces i skalować?
Można!
Zapraszamy na dwugodzinny warsztat, podczas którego:
1. Odczarujemy sprzedaż i pokażemy, że można być sprzedawcą, który jest lubiany i szanowany.
2. Pokażemy, że nie musisz być urodzonym sprzedawcą, by sprzedawać.
3. Zaprezentujemy sposób na stworzenie kontrolowalnego, powtarzalnego i skalowalnego procesu sprzedaży w Twojej firmie/organizacji.
Wiedza którą przekażemy, pomoże Ci uchronić się przed spadkiem przychodów, pozwoli na przeprowadzenie większych transakcji i przygotowanie własnego, skalowalnego procesu sprzedażowego.
Szkolenie poprowadzi Przemysław Stanisz
- Przemysław Stanisz – Strategy Partner Social Movers Hub
Założyciel NorthStar Consulting, posiada piętnastoletnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu. Spędził pięć lat pracując w sprzedaży bezpośredniej dla korporacji w USA. Szkolił i zarządzał setkami sprzedawców i marketerów w USA, Polsce, Słowacji, Węgrzech, Ukrainie, Krajach Bałtyckich, Francji, Wielkiej Brytanii itp. Współzałożyciel licznych firm i marek działających na rynku europejskim, pomagających podnosić efektywność sprzedaży i marketingu oraz skalowaniu biznesu za granicę.
Aktywny w społecznościach technologicznych i startupowych w Europie i USA, pracując jako coach i mentor. Prezenter na wielu wydarzeniach i w wielu organizacjach, łącznie z Uniwersytetem Stanforda poprzez US-Polish Trade Council. Pracował z wieloma firmami od najmniejszych, jednoosobowych startupów, poprzez Polskie duże organizacje jak PKP czy Dotpay do ogromnych korporacji jak Deutsche Telekom, Cisco, Google, Lionbridge itp.
Aktualnie jako specjalista efektywności biznesu skupia się na optymalizacji i skalowaniu strategii sprzedażowo-marketingowych z wykorzystaniem metodologii pozyskanych przy wieloletniej pracy doradczej.
Szkolenie organizowane jest przez Social Movers Hub. Misją tej organizacji jest wspieranie inicjatyw, które powstały po to, by zmieniać świat na lepsze.
Serdecznie zapraszamy startupy społeczne, firmy prowadzące projekty biznesowe lub CSR, a także organizacje pozarządowe.