„Digital Marketing jako przestrzeń komunikacji z Klientem”

Serdecznie zapraszamy na stacjonarne szkolenie „Digital Marketing jako przestrzeń komunikacji z Klientem”, organizowane przez Centrum Rozwoju Kompetencji WSEI.

 

Podczas szkolenia:

  • Dowiesz się dlaczego treści tworzone dla wszystkich, nie trafiają do nikogo.
  • Nauczysz się dobierać kanały komunikacji oraz zwiększać zasięgi organiczne.
  • Przekonasz się, czy warto być na TikToku, poznasz modelowy proces współpracy z influencerami  i dowiesz się, jak wypromować swój film na YouTube za 2 grosze.
  • Poznasz sposoby radzenia sobie z kryzysami w social media oraz otrzymasz wskazówki, jak prowadzić komunikację działań CSR.
  • Dowiesz się, jakie kanały, narzędzia i trendy wykorzystać do rozwoju marki, aby stworzyć love brand i rozkochać w sobie Klienta!

 

Swoim ponad 10-cio letnim doświadczeniem podzieli się Sylwia Walkowicz, Co-founder & Marketing Director w Friends Make Brands, która poprowadzi szkolenie i opowie o tym, jak radzić sobie w świecie Digital.

 

Termin szkolenia:  08.04-09.04 | 16 godzin

Miejsce szkolenia: WSEI | św. Filipa 17, Kraków

Cena: 750 zł  (*Dla studentów i absolwentów WSEI 650 zł)

Szczegółowy program i zapisy: https://wsei.edu.pl/kursy/

Poprzedni wpis
Programy stażowe i menedżerskie w MARS
Następny wpis
Staż Intensywnie Informatyczny