Firma z branży bezpieczeństwa technicznego obiektów rekreacyjnych i sportowych poszukuje pracownika biurowego do wsparcia w codziennych zadaniach administracyjnych i organizacyjnych. Oferujemy elastyczne godziny pracy oraz chęć nawiązania dłuższej współpracy.
Prosimy o przesyłanie aplikacji tylko od osób zdecydowanych na podjęcie pracy i dostępnych w wymiarze 20–30 godzin tygodniowo.
Wymagania:
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Word) oraz sprawna obsługa komputera (poczta, Internet),
staranność i sumienność w wykonywaniu zadań, cierpliwość,
samodzielność,
komunikatywność.
Opis zadań:
przygotowanie dokumentacji, materiałów (w pakiecie MS Office, zgodnie z otrzymany wzorami, wydruk, wysyłka),
przepisywanie tekstów,
odpowiadanie na zapytania,
przygotowywanie i obsługa poczty – dokumentacji przesyłanej pocztą oraz przesyłek kurierskich, przygotowywanie pism,
zamówienie firmowe.
Warunki zatrudnienia / Firma oferuje:
pracę na podstawie umowy zlecenie,
elastyczne godziny pracy,
możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju,
pracę w przyjaznej atmosferze.
Wymiar godzinowy: 20-30 godz. / tygodniowo w zależności od natężenia pracy oraz dyspozycyjności, wszystko do uzgodnienia.
Praca od zaraz.
W ramach współpracy zapewniamy kilkugodzinne bezpłatne szkolenie przygotowujące do stanowiska pracy.
Aplikacje prosimy przesłać na adres: a.buszek@bezpieczneplace.pl z uwzględnieniem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).”
Adres www:
bezpieczneplace.pl