Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. wdrażania w Zespole Wdrażania Programów Aktywizacji Społeczno-Zawodowej.
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie działa na rzecz utrzymania aktywności zawodowej mieszkańców województwa małopolskiego, a jednocześnie jest inicjatorem wielu przedsięwzięć o randze krajowej. Pracują tu eksperci m.in. z zakresu poradnictwa zawodowego, podnoszenia kwalifikacji osób dorosłych, badań i analiz sytuacji na rynku pracy, programowania działań, funduszy unijnych, wsparcia przedsiębiorców i pracowników.
To jednostka, tworzona przez ludzi KOMPETENTNYCH, AMBITNYCH, KREATYWNYCH, którym praca daje dużo satysfakcji, a przede wszystkim – od których można się uczyć! Dążymy do tego, aby każdy nasz pracownik czuł się tu dobrze, działał z pełnym zaangażowaniem, był otwarty na współpracę, rozwój i kreowanie nowych przedsięwzięć.
Aplikując w nasze szeregi musisz wiedzieć, że cenimy sobie nie tylko Twoją wiedzę i doświadczenie, ale także umiejętności, predyspozycje i motywacje do pracy w danym obszarze.
Zapraszamy do aplikowania na stanowiska w WUP w Krakowie i dołączenia do grona naszych pracowników!
1. Dlaczego warto być częścią naszego zespołu?
• cenimy sobie stabilizację – gwarancja umowy o pracę;
• korzystamy z elastycznego czasu pracy – możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 06:00 a 09:00;
• dbamy o wzajemne bezpieczeństwo i komfort pracy;
• mamy możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
• za naszą pracę otrzymujemy również dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za wieloletnią pracę oraz nagrodę jubileuszową;
• otrzymujemy finansowe świadczenia socjalne np. dofinansowanie do wypoczynku;
• korzystamy z różnych form podnoszenia kwalifikacji odpowiadającym na nasze potrzeby;
• pracujemy w dobrze skomunikowanej lokalizacji – bez problemu dojedziesz do nas wszystkimi formami komunikacji miejskiej;
• dbamy o przyjazną atmosferę oraz wsparcie współpracowników i przełożonego;
• z dużą otwartością angażujemy się w wiele inicjatyw społecznych i integracyjnych.
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. wdrażania:
Nadzorowanie wdrażania projektów współfinansowanych ze środków UE poprzez:
· przygotowywanie propozycji zmian w realizowanych projektach – na podstawie zaakceptowanych zgłoszeń Beneficjentów;
· sporządzanie aneksów do zawartych umów o finansowanie projektu oraz pism dotyczących rozwiązania umów;
· weryfikacja formalna, rachunkowa i merytoryczna wniosków o płatność w tym poniesionych wydatków ujętych we wnioskach i ich kwalifikowalności;
· wprowadzanie danych do systemów informatycznych w zakresie nadzorowanych umów zawartych z Beneficjentami;
· odzyskiwanie środków finansowych wydatkowanych przez Beneficjentów niezgodnie z przeznaczeniem, a w razie nieskuteczności podejmowanych działań – wszczynanie postępowania windykacyjnego;
· gromadzenie danych dla każdego nadzorowanego projektu, niezbędnych do weryfikacji, audytów i ewaluacji;
· badanie bieżącej efektywności i sporządzanie analiz dotyczących nadzorowanych projektów;
· organizowanie i prowadzenie spotkań, szkoleń oraz konsultacji dla Beneficjentów dotyczących realizowanych projektów.
3. Wymagania niezbędne:
• spełnianie wymogów kwalifikacyjnych określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
• WYKSZTAŁCENIE:
– wyższe pierwszego lub drugiego stopnia lub
– średnie w przypadku osób będących w trakcie ostatniego roku studiów wyższych.
• WIEDZA DOTYCZĄCA:
– ogólnej wiedzy na temat EFS+;
– Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, w szczególności: 6 osi priorytetowej w zakresie działań związanych z:
- poprawą dostępu do zatrudnienia i działań aktywizujących dla osób poszukujących pracy,
- wspieraniem aktywnego włączenia społecznego w celu promowania równości szans, niedyskryminacji i aktywnego uczestnictwa, oraz zwiększanie zdolności do zatrudnienia, w szczególności grup w niekorzystnej sytuacji;
– ogólnych zasad zarządzania projektami i ich rozliczania,
– administracji publicznej, w tym samorządu województwa (ustawa o samorządzie województwa),
– sytuacji na małopolskim rynku pracy.
· UMIEJĘTNOŚCI:
– obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint) w stopniu dobrym
– analizy dokumentów, w tym dokumentacji finansowej,
– analizowania i rozwiązywania problemów,
– logicznego wnioskowania,
– planowania i organizacji pracy,
– komunikacji, w tym komunikacji pisemnej,
– radzenia sobie ze stresem,
– współpracy w zespole,
– rozwój własny.
· CECHY OSOBOWOŚCI:
– terminowość,
– dokładność i rzetelność,
– asertywność,
– samodzielność,
– bezstronność,
– uczciwość i lojalność.
- Mile widziane:
· wykształcenie: studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami
· doświadczenie zawodowe:
– roczne doświadczenie zawodowe,
– w pracy związanej z zarządzaniem funduszami UE,
– preferowane doświadczenie w pracy w administracji publicznej na podobnym stanowisku.
- wiedza dotycząca:
– ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
– rozliczeń finansowych,
– zamówień publicznych.
• umiejętności:
– znajomość technik prezentacji i prowadzenia wystąpień publicznych,
– prowadzenia negocjacji.
- Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny,
• curriculum vitae (CV),
• podpisane oświadczenia kandydata do pracy w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie, w tym dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania wizerunku, a także informacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych (zgodnie z załączonym wzorem),
• kopia świadectwa szkolnego lub dyplomu poświadczającego wymagane wykształcenie (w przypadku kandydata będącego w trakcie ostatniego roku studiów wyższych, oprócz świadectwa szkolnego konieczne jest dołączenie zaświadczenie z uczelni)
• kopia świadectw pracy, jeżeli jest to kolejne zatrudnienie lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, (np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zakresy czynności, referencje, umowy cywilnoprawne, o wolontariacie, zaświadczenie o ukończeniu stażu, praktyki itd.)
• kopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach potwierdzających kwalifikacje
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku Kandydatów z niepełnosprawnością, chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
• kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo/obywatelstwa, w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
• kopia dokumentu potwierdzającego legalność pobytu i pozwolenia na pracę w przypadku obywateli innych państw, kiedy jest to wymagane przepisami prawa,
• kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych lub innych dokumentów zwalniających z tego obowiązku.
Dokumenty przedkładane przez obywateli państw Unii Europejskiej lub innych państw winny być przetłumaczone na język polski.
Prosimy o podpisanie wszystkich wskazanych do podpisu dokumentów aplikacyjnych i zaznaczenie nazwy stanowiska, na które Państwo aplikujecie i na które aktualnie prowadzony jest nabór. Dokumenty składane w formie elektronicznej muszą być podpisane odpowiednim podpisem: ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym ePUAP.
Aplikacje niekompletne lub niezawierające wymaganych podpisów nie zostaną rozpatrzone (dotyczy wszystkich form składania dokumentów).
6. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
OSOBIŚCIE:
· w siedzibie WUP w Krakowie przy Placu Na Stawach 1 (Dziennik Podawczy – I piętro, pok. 105 w godzinach pracy urzędu tj. 8.00-16.00)
ELEKTRONICZNIE:
· za pośrednictwem obywatel.gov.pl (w wyszukiwarce należy wpisać „Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie”)
– Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) na platformie ePUAP: /WUPKrakow/SkrytkaESP
– e-Doręczenia: AE:PL-95885-32061-RCTIU-25
· pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@wup-krakow.pl
Dokumenty przesłane w formie elektronicznej muszą być podpisane Profilem Zaufanym lub Kwalifikowalnym Podpisem Elektronicznym.
POCZTĄ:
· na adres korespondencyjny: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie: Plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków.
7. Termin składania dokumentów: do 10 lutego 2025 r. (liczy się data wpływu)
8. Inne informacje:
Integralną część ogłoszenia stanowią pozostałe informacje (załącznik do ogłoszenia).
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami:
W Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, był niższy niż 6%. Wojewódzki Urząd Pracy jest instytucją przychylną wobec zatrudniania osób z niepełnosprawnościami spełniających wymagania kwalifikacyjne.
Warunki pracy:
Praca w systemie jednozmianowym. Dojazd do pracy samodzielny. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku biurowym na parterze. Na parterze budynku znajduje się toaleta częściowo dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Stanowisko pracy oświetlane światłem dziennym i elektrycznym.
Charakter pracy: siedząca, biurowa połączona z obsługą komputera wraz z urządzeniami peryferyjnymi.
Przechowywanie aplikacji:
Aplikacje, które wpłyną do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie po upływie wyżej wymienionego terminu, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane i są komisyjnie niszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych Kandydatów biorących udział w naborze są przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym Kandydatem lub w razie nierozstrzygnięcia naboru przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji. W tym czasie Kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów.
Procedura zgłaszania naruszeń prawa i ochrony sygnalistów w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie Sygnaliści | BIP Małopolska – WUP Krakow