W dniach 8-14 listopada odbędą się spotkania z firmami oraz szkolenia.
Po co to wydarzenie?
…to międzynarodowy projekt promujący świadomy rozwój, aktywną postawę wobec życia i podejmowanie biznesowych inicjatyw. Organizowany od 2008 roku, obecnie w 170 krajach. Każdego roku w listopadzie organizacje, instytucje i firmy, którym zależy na rozwijaniu przedsiębiorczości, organizują bezpłatne szkolenia, warsztaty, debaty i kampanie promocyjne z zakresu zakładania i rozwijania własnej działalności gospodarczej, budowania sieci kontaktów, rozwijania start-upów, powrotu na rynek pracy, negocjowania z pracodawcą, budowania własnej marki i wielu innych.
Weź udział! Biuro Karier i Samorząd Studentów WSEI zapraszają!
Harmonogram wydarzenia:
8 listopada 2021 r. (poniedziałek):
📣 🕟 16:00-17:00 Szukamy pracy i tworzymy dokumenty aplikacyjne
Prowadzący: Krzysztof Tokarz, WSEI Kraków
9 listopada 2021 r. (wtorek):
📣 🕟 12:00-13:30 Jak podnieść swoją skuteczność? Podstawy zastosowania analityki w zarządzaniu i marketingu.
Prowadzący: Adrian Andrzejczyk, andrzejczyk.com
Jako społeczeństwo jesteśmy na stałe podłączeni do sieci. Zdobywamy informacje, szukamy rozwiązań naszych problemów, robimy zakupy, korzystamy z usług czy poświęcamy się rozrywce. Każda nasza aktywność produkuje olbrzymie ilości danych, które są przetwarzane i wykorzystywane przez algorytmy, marketerów czy analityków. W ciągu minuty wyszukiwarka otrzymuje ponad 4 mln zapytań, tylko w tym roku ilość danych na świecie przekroczyła 44 zettabajtów a jej wzrost ma charakter wykładniczy. Jak wykorzystać te dane do podniesienia własnej skuteczności? Dowiedz się na webinarze na którym poznasz podstawy zastosowania danych.
Adrian Andrzejczyk – specjalista ds. Performance Marketingu i analizy danych, posiadającym ponad 12 letnie doświadczenie w branży. Działał zarówno po stronie agencji jak i inhouse. Obsługiwał największe krajowe marki jak i startupy stawiające swoje pierwsze kroki w internecie. Obecnie działa pod własną marką andrzejczyk.com.pl
📣 🕟 15:30-16:30 Poznaj ABB
Prowadzący: Filip Kowalczyk, Paweł Wużyk
Nie miałeś jeszcze okazji poznać ABB? Podczas spotkania opowiemy Ci, czym zajmujemy się na co dzień oraz nad jakimi rozwiązaniami pracujemy. Oprócz tego zabierzemy Cię w podróż po naszych biurach – zarówno tych zlokalizowanych w Polsce, jak i innych krajach. Wreszcie podpowiemy, jakie możliwości rozwoju na Ciebie czekają. To jednak nie wszystko. Na koniec będziesz miał szansę zadać pytania naszym prowadzącym. Poznaj firmę ABB i nie daj się zaskoczyć na rynku pracy!
Filip Kowalczyk – ponad 8-letnie doświadczenie rekrutacyjne zdobyłem wspierając organizacje z zewnątrz, jak i będąc częścią wewnętrznych struktur. Doradzam w doborze odpowiedniej strategii rekrutacyjnej, identyfikuję i eliminuję ryzyka utrudniające sprawne prowadzenie globalnych projektów budowy nowych zespołów. Prywatnie z pasją wypala kawę.
Paweł Wużyk – Paweł jest absolwentem inżynierii chemicznej na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz kierunku Project Management na Uniwersytecie w Pretorii. 12 lat swojej kariery zawodowej spędził w przemyśle chemicznym, następnie przeniósł się do branży IT, gdzie przez 17 lat zajmował się systemami zarządzania produkcją, architekturą biznesową i technologiczną, infrastrukturą i integracją usług. W ABB pracuje od 2019 roku i obecnie sprawuje funkcję dyrektora ds. doskonalenia usług i wydajności w departamencie IS. Po godzinach pracy Jego pasją jest kolarstwo.
📣 🕟 17:30-18:30 Warsztaty kreatywności
Prowadząca: Karin Asatryan, trener i mówca
🏢 Miejsce: strefa coworkingu, ul. Św. Filipa 17
Asertywność- czy to tylko sztuka mówienia „nie”? Czy coś jeszcze? Jak rozpoznać postawę nieasertywną? I co najważniejsze- w jaki sposób możemy rozwinąć w sobie postawę asertywną? W jaki sposób mówić, myśleć, poruszać się? Odpowiedzi na te pytania dostarczy to szkolenie. Będzie miało charakter warsztatu i zawierało ćwiczenia, które opierają się na sytuacjach z życia codziennego uczestników.
Karin Asatryan – absolwentka kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie, trener i mówca. Zależy jej na tym, aby dzielić się wartościową wiedzą oraz skłaniać innych do refleksji. Stale poszerza swoje horyzonty, próbuje nowego i wyciąga kolejne wnioski – nawet jeśli wiąże się to z uczuciem strachu lub dyskomfortu. Prywatnie wciąż poszukuje nowych miejsc na mapie Krakowa, uczęszcza na górskie wędrówki, a także pasjonuje się fotografią.
10 listopada 2021 r. (środa):
📣 🕟 14:00-15:00 Organizacja spotkań w biznesie – krok po kroku, podstawy etykiety
Prowadzący: Krzysztof Tokarz, WSEI Kraków
Podczas spotkania studenci zasady hierarchii służbowej i towarzyskiej, rodzaje strojów i wyposażenie garderoby, zasady organizacji przyjęć okolicznościowych.
Krzysztof Tokarz – Kierownik Biura Karier Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki, absolwent ekonomii oraz doradztwa zawodowego w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania, licencjonowany zarządca nieruchomościami oraz pośrednik nieruchomościami. Organizuje i prowadzi szkolenia dla studentów i absolwentów, odpowiada za współpracę uczelni z biznesem i szkołami średnimi. Pracował w dziale marketingu, zajmował się kampaniami rekrutacyjnymi uczelni wyższej, prowadzi zajęcia ze studentami (m.in. autoprezentacja, komunikacja). W wolnych chwilach jeździ na rowerze i zwiedza świat.
📣 🕟 16:00-17:00 Badanie gotowości cyfrowej – jakie kompetencje powinien mieć audytor
Prowadzący: Marcin Otrębski, SoniqAnalytics Sp. z o.o.
Co to jest badanie gotowości cyfrowej, Czym jest ADMA, Jakie kompetencje powinni posiadać audytorzy. Czy rola audytora może być jednocześnie Liderem P4.0.
Marcin Otrębski – ekspert Przemysłu 4.0, posiada doświadczenie w szeroko pojętej produkcji, handlu i branży usługowej. Cechuje go kompetencja oraz profesjonalizmem. Posiada certyfikat audytora ADMA, a także ukończył szkolenie z zakresu Przemysłu 4.0 także, jako lektor.