W dniach 8-14 listopada odbędą się spotkania z firmami oraz szkolenia.

Po co to wydarzenie?
…to międzynarodowy projekt promujący świadomy rozwój, aktywną postawę wobec życia i podejmowanie biznesowych inicjatyw. Organizowany od 2008 roku, obecnie w 170 krajach. Każdego roku w listopadzie organizacje, instytucje i firmy, którym zależy na rozwijaniu przedsiębiorczości, organizują bezpłatne szkolenia, warsztaty, debaty i kampanie promocyjne z zakresu zakładania i rozwijania własnej działalności gospodarczej, budowania sieci kontaktów, rozwijania start-upów, powrotu na rynek pracy, negocjowania z pracodawcą, budowania własnej marki i wielu innych.

Weź udział! Biuro Karier i Samorząd Studentów WSEI zapraszają!

 

Harmonogram wydarzenia:

8 listopada 2021 r. (poniedziałek):
📣 🕟 16:00-17:00 Szukamy pracy i tworzymy dokumenty aplikacyjne
Prowadzący: Krzysztof Tokarz, WSEI Kraków
Podczas spotkania studenci poznają zasady prawidłowego tworzenia dokumentów aplikacyjnych. Trener opowie jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej.
Krzysztof Tokarz – Kierownik Biura Karier Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki, absolwent ekonomii oraz doradztwa zawodowego w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania, licencjonowany zarządca nieruchomościami oraz pośrednik nieruchomościami. Organizuje i prowadzi szkolenia dla studentów i absolwentów, odpowiada za współpracę uczelni z biznesem i szkołami średnimi. Pracował w dziale marketingu, zajmował się kampaniami rekrutacyjnymi uczelni wyższej, prowadzi zajęcia ze studentami (m.in. autoprezentacja, komunikacja). W wolnych chwilach jeździ na rowerze i zwiedza świat.

9 listopada 2021 r. (wtorek):
📣 🕟 12:00-13:30 Jak podnieść swoją skuteczność? Podstawy zastosowania analityki w zarządzaniu i marketingu.
Prowadzący: Adrian Andrzejczyk, andrzejczyk.com

💻 Miejsce: MS Teams: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3alyOdbtyw9o0Y9wP7jshKPIV6XzYorz_EIDo9-_fjm741%40thread.tacv2/1636138566804?context=%7b%22Tid%22%3a%22b7ed644a-d1b3-4946-85f9-30a3380c2618%22%2c%22Oid%22%3a%223c90422b-0889-4312-93b4-d86f51c64d5d%22%7d

Jako społeczeństwo jesteśmy na stałe podłączeni do sieci. Zdobywamy informacje, szukamy rozwiązań naszych problemów, robimy zakupy, korzystamy z usług czy poświęcamy się rozrywce. Każda nasza aktywność produkuje olbrzymie ilości danych, które są przetwarzane i wykorzystywane przez algorytmy, marketerów czy analityków. W ciągu minuty wyszukiwarka otrzymuje ponad 4 mln zapytań, tylko w tym roku ilość danych na świecie przekroczyła 44 zettabajtów a jej wzrost ma charakter wykładniczy. Jak wykorzystać te dane do podniesienia własnej skuteczności? Dowiedz się na webinarze na którym poznasz podstawy zastosowania danych.

Adrian Andrzejczyk – specjalista ds. Performance Marketingu i analizy danych, posiadającym ponad 12 letnie doświadczenie w branży. Działał zarówno po stronie agencji jak i inhouse. Obsługiwał największe krajowe marki jak i startupy stawiające swoje pierwsze kroki w internecie. Obecnie działa pod własną marką andrzejczyk.com.pl

 

📣 🕟 15:30-16:30 Poznaj ABB

💻 Miejsce: MS Teams: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3alyOdbtyw9o0Y9wP7jshKPIV6XzYorz_EIDo9-_fjm741%40thread.tacv2/1636138619092?context=%7b%22Tid%22%3a%22b7ed644a-d1b3-4946-85f9-30a3380c2618%22%2c%22Oid%22%3a%223c90422b-0889-4312-93b4-d86f51c64d5d%22%7d

Prowadzący: Filip Kowalczyk, Paweł Wużyk

Nie miałeś jeszcze okazji poznać ABB? Podczas spotkania opowiemy Ci, czym zajmujemy się na co dzień oraz nad jakimi rozwiązaniami pracujemy. Oprócz tego zabierzemy Cię w podróż po naszych biurach – zarówno tych zlokalizowanych w Polsce, jak i innych krajach. Wreszcie podpowiemy, jakie możliwości rozwoju na Ciebie czekają. To jednak nie wszystko. Na koniec będziesz miał szansę zadać pytania naszym prowadzącym. Poznaj firmę ABB i nie daj się zaskoczyć na rynku pracy!

Filip Kowalczyk – ponad 8-letnie doświadczenie rekrutacyjne zdobyłem wspierając organizacje z zewnątrz, jak i będąc częścią wewnętrznych struktur. Doradzam w doborze odpowiedniej strategii rekrutacyjnej, identyfikuję i eliminuję ryzyka utrudniające sprawne prowadzenie globalnych projektów budowy nowych zespołów. Prywatnie z pasją wypala kawę.

Paweł Wużyk – Paweł jest absolwentem inżynierii chemicznej na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz kierunku Project Management na Uniwersytecie w Pretorii. 12 lat swojej kariery zawodowej spędził w przemyśle chemicznym, następnie przeniósł się do branży IT, gdzie przez 17 lat zajmował się systemami zarządzania produkcją, architekturą biznesową i technologiczną, infrastrukturą i integracją usług. W ABB pracuje od 2019 roku i obecnie sprawuje funkcję dyrektora ds. doskonalenia usług i wydajności w departamencie IS. Po godzinach pracy Jego pasją jest kolarstwo.

📣 🕟 17:30-18:30 Warsztaty kreatywności
Prowadząca: Karin Asatryan, trener i mówca

🏢 Miejsce: strefa coworkingu, ul. Św. Filipa 17

Asertywność- czy to tylko sztuka mówienia „nie”? Czy coś jeszcze? Jak rozpoznać postawę nieasertywną? I co najważniejsze- w jaki sposób możemy rozwinąć w sobie postawę asertywną? W jaki sposób mówić, myśleć, poruszać się? Odpowiedzi na te pytania dostarczy to szkolenie. Będzie miało charakter warsztatu i zawierało ćwiczenia, które opierają się na sytuacjach z życia codziennego uczestników.

Karin Asatryan – absolwentka kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie, trener i mówca. Zależy jej na tym, aby dzielić się wartościową wiedzą oraz skłaniać innych do refleksji. Stale poszerza swoje horyzonty, próbuje nowego i wyciąga kolejne wnioski – nawet jeśli wiąże się to z uczuciem strachu lub dyskomfortu. Prywatnie wciąż poszukuje nowych miejsc na mapie Krakowa, uczęszcza na górskie wędrówki, a także pasjonuje się fotografią.

 


10 listopada 2021 r. (środa):
📣 🕟 14:00-15:00 Organizacja spotkań w biznesie – krok po kroku, podstawy etykiety
Prowadzący: Krzysztof Tokarz, WSEI Kraków

💻 Miejsce: MS Teams: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3alyOdbtyw9o0Y9wP7jshKPIV6XzYorz_EIDo9-_fjm741%40thread.tacv2/1636138780800?context=%7b%22Tid%22%3a%22b7ed644a-d1b3-4946-85f9-30a3380c2618%22%2c%22Oid%22%3a%223c90422b-0889-4312-93b4-d86f51c64d5d%22%7d

Podczas spotkania studenci zasady hierarchii służbowej i towarzyskiej, rodzaje strojów i wyposażenie garderoby, zasady organizacji przyjęć okolicznościowych.

Krzysztof Tokarz – Kierownik Biura Karier Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki, absolwent ekonomii oraz doradztwa zawodowego w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania, licencjonowany zarządca nieruchomościami oraz pośrednik nieruchomościami. Organizuje i prowadzi szkolenia dla studentów i absolwentów, odpowiada za współpracę uczelni z biznesem i szkołami średnimi. Pracował w dziale marketingu, zajmował się kampaniami rekrutacyjnymi uczelni wyższej, prowadzi zajęcia ze studentami (m.in. autoprezentacja, komunikacja). W wolnych chwilach jeździ na rowerze i zwiedza świat.

📣 🕟 16:00-17:00 Badanie gotowości cyfrowej – jakie kompetencje powinien mieć audytor
Prowadzący: Marcin Otrębski, SoniqAnalytics Sp. z o.o.

💻 Miejsce: MS Teams: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3alyOdbtyw9o0Y9wP7jshKPIV6XzYorz_EIDo9-_fjm741%40thread.tacv2/1636138833258?context=%7b%22Tid%22%3a%22b7ed644a-d1b3-4946-85f9-30a3380c2618%22%2c%22Oid%22%3a%223c90422b-0889-4312-93b4-d86f51c64d5d%22%7d

Co to jest badanie gotowości cyfrowej, Czym jest ADMA, Jakie kompetencje powinni posiadać audytorzy. Czy rola audytora może być jednocześnie Liderem P4.0.

Marcin Otrębski – ekspert Przemysłu 4.0, posiada doświadczenie w szeroko pojętej produkcji, handlu i branży usługowej. Cechuje go kompetencja oraz profesjonalizmem. Posiada certyfikat audytora ADMA, a także ukończył szkolenie z zakresu Przemysłu 4.0 także, jako lektor.

Poprzedni wpis
Triki w Excellu, Nadzędzia BI – kursy w jakich możecie wziąć udział
Następny wpis
Aplikuj do Capgemini i wygraj lot w stanie nieważkości
Aktualności
Udostępnij