SZKOLENIE: Jak projektować innowacje dopasowane do potrzeb odbiorcy?

Osoby, które tworzą innowacje, nowe rozwiązania albo udoskonalenia rozwiązań istniejących, wiedzą, że zanim produkt/usługa trafi na rynek trzeba udowodnić, że istnieje duże na niego zapotrzebowanie. Najlepsi innowatorzy wiedzą też, że prawdziwą sztuką jest stworzyć produkt, który sam się sprzeda.

Jak dopasować produkt do rynku?

Dowiesz się podczas szkolenia #online 👉 „Product market fit: projektowanie innowacji dopasowanych do potrzeb odbiorcy technologii„, które poprowadzi Paweł Skoczowski.

Szkolenie on-line

🙋 Dla kogo: dla wszystkich, którzy chcą tworzyć innowacje, które zdobędą rynek.

Zapraszamy: innowatorów, przedstawicieli podkarpackich uczelni, kadrę naukową, pracowników jednostek naukowych, doktorantów i studentów.

🗓️ 15 kwietnia 2025
 godz. 11.00 -13:00 

Podczas szkolenia:

🔵 Zrozumiesz, czym jest product-market fit i jak wykorzystać go w pracy z odbiorcami technologii.

🔵Poznasz praktyczne metody projektowania innowacji dopasowanych do potrzeb klienta.

🔵Dowiesz się, jak skutecznie łączyć perspektywę startupu z wymaganiami biznesowymi i technologicznymi korporacji.

Agenda:

Kluczowe aspekty Product-Market Fit w B2B

  • Znaczenie dopasowania produktu do rynku w kontekście klientów korporacyjnych.
  • Analiza potrzeb, celów strategicznych i gotowości technologicznej odbiorców.
  • Case study: sukcesy i porażki wdrożeń innowacji w korporacjach.

Praktyczne narzędzia i techniki 

  • Podejście Lean Startup: iteracja, testowanie hipotez, tworzenie MVP.
  • Walidacja rynkowa: wywiady z klientami, analiza danych, narzędzia takie jak persony i mapy empatii.
  • Ćwiczenia praktyczne: projektowanie MVP i rozmowy z klientami.

Budowanie relacji i prezentacja rozwiązania

  • Proces decyzyjny w korporacjach: unikanie pułapek technologicznych.
  • Przygotowanie skutecznej prezentacji dla klienta biznesowego.
  • Tworzenie trwałych relacji z interesariuszami oraz analiza dokumentacji projektowej.

***

Paweł Skoczowski – menedżer wykonawczy, konsultant i wykładowca z bogatym doświadczeniem w rozwoju innowacji i transformacji biznesowej. Łączy wiedzę z zarządzania strategicznego, finansów i optymalizacji procesów z praktyką we wdrażaniu innowacji i zwiększaniu rentowności.

Jeśli chcesz dopasować swój produkt do potrzeb rynku, po to aby zapewnić mu przyjęcie w wielu branżach 🏭💼, weź udział w szkoleniu🎓. To będzie solida dawka wiedzy! 🧠🚀

Poprzedni wpis
Oczekiwanie na ofertę pracy nawet dwa i pół miesiąca? Nowy raport eRecruiter pokazuje, jak długo trwają rekrutacje w Polsce
Następny wpis
8 kwietnia zarezerwuj sobie czas na nasz webinar z Agile! Live na Facebooku zaczynamy o 18:30/LabMasters