DNI KARIERY WSEI 2025

Tegoroczna edycja Dni Kariery WSEI w nowej formule! Intensywne 2 dni szkoleniowo – warsztatowe, prowadzone przez biznes. Bezpośrednie spotkanie z firmami na targach drugiego dnia; speed date recruitment, strefa doradców, kariery, strefa chill i wiele innych możliwości rozwoju zawodowego! Zapraszamy już 10-11.04.2025. na CAMPUS WSEI

Oferta współpracy Biura Karier w ramach Dni Kariery WSEI 10-11.04.2025r.

• Szanowni Państwo, w celu pobrania oferty współpracy w ramach organizowanych Dni Kariery przez Biuro Karier Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie , prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego. Oferta zostanie przesłana na podany adres mailowy.

Z wyrazami szacunku,

Izabela Kurzeja - Jach

Kierownik Biura Karier WSEI

Imię *
Wypełnij to pole
Nazwisko *
Wypełnij to pole
E-mail *
Proszę wpisać prawidłowy adres e-mail.
Telefon *
Wypełnij to pole
Firma
Wypełnij to pole
Stanowisko *
Wypełnij to pole
Branża *
Wybierz opcję

Administratorem Twoich danych osobowych jest Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie, ul. Św. Filipa 17, 31-150 Kraków.
Dane osobowe będą przetwarzane:
• w zakresie niezbędnym do współpracy przy Dniach kariery WSEI, podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO czyli uzasadniony interes administratora,
• w zakresie niezbędnym do realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora danych, którymi są w szczególności ochrona przed roszczeniami, podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

Podanie danych w celu współpracy jest dobrowolne ale niezbędne do zgłoszenia, podanie danych w celach marketingowych jest dobrowolne.

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny realizacji wydarzenia oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli wyraziłeś zgodę na przesyłanie informacji handlowych, dane te będą przetwarzane przez okres 5 lat liczonych od dnia 1-go stycznia roku następującego po dacie wyrażenia zgody.

Na podstawie przepisów RODO masz prawo do: żądania dostępu do swoich danych osobowych, żądania sprostowania swoich danych osobowych, żądania usunięcia swoich danych osobowych, żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, żądania przenoszenia danych osobowych, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez nas przed jej cofnięciem. Jeśli uznasz, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane do innych firm na nasze zlecenie. Dzieje się tak najczęściej w przypadku współpracy z konkretnym usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych, dostawcą usług informatycznych). Dostawcy Administratora mają siedzibę głównie w Polsce i w innych krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Niektórzy spośród dostawców mają siedzibę poza terytorium EOG. W związku z przekazaniem danych Użytkownika poza terytorium EOG, w tym do USA, Administrator zadbał, aby dostawcy dawali gwarancję wysokiego stopnia ochrony danych osobowych.
Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Biuro Karier WSEI zaprasza

To będą 2. praktyczne dni, wypełnione szkoleniami i warsztatami, dzięki którym zdobędziecie nową wiedzę, praktyczne umiejętności, rozwiniecie kompetencje miękkie.

To będzie czas networkingu z firmami, nawiązania nowych relacji zawodowych a może i znalezienia pierwszej pracy!

Przyjdź i odwiedź nasz Campus w dniach 10-11.04.2025r.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Do kogo kierowane są Dni Kariery WSEI?

Studiujesz stacjonarnie lub niestacjonarnie na WSEI

Szukasz ciekawych ofert praktyki lub pracy

Nie szukasz ofert, ale chcesz dowiedzieć się, „co w trawie piszczy”, jakie wymagania mają pracodawcy i jakie możliwości czekają na Ciebie po studiach

Potrzebujesz pomocy w przygotowaniu CV i dokumentów aplikacyjnych

Chcesz poczuć się pewniej na rynku pracy i w przyszłości łączyć pracę z pasją

Co dla Ciebie szykujemy?

Strefa kompetencji miękkich & praktycznych warsztatów

To miejsce, w którym masz możliwość uczestnictwa w prelekcjach, szkoleniach oraz warsztatach prowadzonych przez osoby z branży – pracowników firm, przedsiębiorców oraz ekspertów branżowych.

Biorąc udział w darmowych warsztatach, masz szansę uczenia się od najlepszych!

Strefa biznesu

W tej strefie masz możliwość bezpośredniej rozmowy ze przedstawicielami firm, którzy drugiego dnia eventu będą mieli swoje stoiska na naszej uczelni.

Tutaj bezpośrednio dowiesz się o aktualnych ofertach pracy/staży; profilu danej firmie, podejmowanych inicjatywach. Na pewno nie zabraknie firmowych gadgetów 🙂

 

Strefa Speed Date Recruitment

Stresujesz się rozmową kwalifikacyjną?

Boisz się stanąć face to face z rekruterem. Nic strasznego! Weź udział w symulacji rozmowy kwalifikacyjnej z przedstawicielem firmy.

W dniu 11.04.2025 spotykajmy się w strefie Coworking na Speed Date Recuitment : 14:00-15:00

Strefa profesjonalnego cv

W tej strefie znajdziesz doradcę zawodowego, u którego możesz zasięgnąć radę w zakresie wyboru i rozwoju swojej ścieżki kariery, skonsultować swoje CV i lepiej przygotować się do procesu rekrutacji.

Tutaj możesz też wziąć udział w sesji zdjęciowej, w której otrzymasz profesjonalne zdjęcie do swojego cv.

Virtual Job Board

Drugiego dnia eventu, przed Strefa Biznesu (sala Toronto) znajdziesz wirtualną ściankę z aktualnymi rekrutacjami i ofertami pracy/staży i praktyk w firmach, które pojawią się tego dnia ze stoiskami. Nie zabraknie też ofert od naszych obecnych firm partnerskich.

Zobacz, kogo aktualnie szuka biznes i zaaplikuj od razu po evencie 🙂

Strefa Good Lood

Good Lood dla każdego, kto odwiedzi Strefę Biznesu drugiego dnia eventu
(11.04 Sala Torono)

Odwiedź stoiska firm w godzinach 12:00-17:00. Przy wyjściu ze strefy otrzymasz specjalną pieczątkę, która upoważnia do odbioru loda 🙂

Spotkasz Nas na evencie

Bartłomiej „Krakowski Świstak” Piotrowski

Konsultant strategii w biznesie. Pomógł 750 właścicielom firm. 

Poprzez konsultacje mentoringowe i szkolenia optymalizuje procesy sprzedażowe i pomaga opracować metody dotarcia do klientów. Wraz ze swoimi klientami tworzy plan działania mający na celu rozwój ich biznesów (tzw. Cykl Świstaka/Przedsiębiorcy) – który wspiera zaawansowanych przedsiębiorców z przechodzenia z roli operacyjnej do roli strategicznej we własnym biznesie. Tworzy i koordynuje innowacyjne projekty. Mentor w różnych projektach (np; w Kraków Miastem Startupów) oraz wykładowca akademicki (np; na Uniwersytecie Jagiellońskim).

LabMasters

Jesteśmy firmą szkoleniową, która organizuje kursy z obsługi programów: Excela, VBA, SQL, Power BI, Tableau, Office 365, R, Python. Naszą misją jest wdrażanie wydajnych metod kształcenia, mających na celu szeroko rozumiany rozwój umiejętności pracy z danymi (od zapisywania i magazynowania, przez wizualizację i analizę statystyczno-ekonometryczną, po raportowanie i prezentację). Od wielu lat współpracujemy z uczelniami wyższymi, organizacjami studenckimi, fundacjami i firmami organizując do studentów i absolwentów bezpłatne webinary. W ciągu niemal 10 lat działalności zgromadziliśmy na naszych webinarach ponad 100 tys. uczestników.

Joanna Pogódź Pracownia Sukcesu

Zaczynała w jednej z największych firm IT w Polsce, mając kilka lat doświadczenia, już wtedy wiedziała, że HR to przede wszystkim ludzie. Przeszła drogę od specjalistki do właścicielki firmy doradczej, wspierającej zarządy w budowaniu kultury pracy. Od ponad 15 lat pomaga liderom i zespołom działać mądrzej i skuteczniej. Ukończyła zarządzanie zasobami ludzkimi na UJ oraz psychologię biznesu na UEK, jest certyfikowaną mediatorką i coachinią kariery.

Ma ponad 30 000 godzin pracy projektowej i szkoleniowej, współpracowała z ponad 70 organizacjami. Specjalizuje się w komunikacji managerskiej, odporności psychicznej, delegowaniu, zarządzaniu stresem, tworzeniu systemów premiowych, Employer Brandingu oraz raportowaniu ESG w HR. Wierzy, że najlepsze organizacje to te, w których liderzy rozwijają się razem z zespołem.

Data Consult

Działamy na rynku od 20 lat. Mamy przeszło 330 Klientów i ponad 4500 użytkowników naszych produktów. Zrealizowaliśmy ponad 450 udanych projektów z branży logistycznej związanym z zarządzaniem magazynami (WMS). Trzon naszej firmy stanowią wysoko wykwalifikowani specjaliści od wielu lat zajmujący się analizami biznesowymi, informatyką, logistyką wewnętrzną, produkcją oraz projektowaniem i wdrażaniem systemów zaawansowanego zarządzania zasobami przedsiębiorstw. Wiedza i wieloletnie doświadczenie pozwala na wsparcie naszych Klientów na wszystkich etapach inwestycji, od analizy potrzeb biznesowych i technicznych po wdrożenie odpowiedniego rozwiązania i jego utrzymanie. Mamy na koncie prestiżowe nagrody i wyróżnienia, m.in. Fair Play, Brylant Polskiej Gospodarki, Efektywna Firma, Gepard Biznesu oraz Mocna Firma Godna Zaufania.

Kraków Miastem Startupów

Jesteśmy organizacją pozarządową, która podejmuje działania szkoleniowe i edukacyjne dla osób prowadzących lub planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej. Oferujemy pomoc młodym firmom poprzez organizowanie programów akceleracyjnych, mentoringowych, a także pomoc w pozyskiwaniu inwestycji. Pomagamy startupom w rozwoju biznesu, wchodzeniu na rynki międzynarodowe i budowaniu sieci kontaktów.

 

Inprogress

Od 2007 roku Inprogress wspiera profesjonalistów w zdobywaniu praktycznych umiejętności z zakresu zarządzania projektami, portfelem, zmianą i ryzykiem w organizacjach. Nasze nowoczesne szkolenia i konsultacje są dostosowane do dynamicznego środowiska pracy, pomagając w zwinnych transformacjach i efektywnym wdrażaniu zmian. Specjalizujemy się w akredytowanych szkoleniach, takich jak PRINCE2®, AgilePM®, ITIL®, PMI® Authorized PMP® Exam Prep Course czy PeopleCert Scrum Master, które przygotowują do międzynarodowych certyfikacji, zwiększając Twoją atrakcyjność na rynku pracy. Jako Accredited Training Organization (ATO) i Accredited Examination Organization (AEO), współpracujemy z wiodącymi instytucjami, takimi jak APM Group, PeopleCert, PMI, Management 3.0, SJSI oraz ScrumStudy, zapewniając najwyższą jakość edukacji.

IT Challenge

To część Grupy EUVIC, skupiającej ponad 5000 pracowników oraz 19 lat doświadczenia na rynku! Wierzymy, że innowacyjność rodzi się w inspirującym otoczeniu, dlatego stworzyliśmy zespół, w którym każdy członek jest ważny. Działamy razem, uczymy się od siebie nawzajem i rozwijamy się jako jedność.

Jesteśmy wykwalifikowanym i doświadczonym zespołem specjalistów i ekspertów, dostarczającym rozwiązania i usługi podtrzymujące ciągłość procesów biznesowych i wspierające cyfrową transformację biznesu naszych Klientów. Nasze rozwiązania chronią dane i zapewniają nieprzerwaną dostępność systemów w instytucjach finansowych, u operatorów telekomunikacyjnych, w administracji państwowej, ale także w średnich i mniejszych firmach oczekujących kompetencji technicznych oraz wysokiego poziomu jakości świadczonych usług zaprojektowanych na miarę indywidualnych potrzeb.

Współpracujemy z liderami globalnego rynku IT, dostawcami zaawansowanych i innowacyjnych technologii z zakresu ICT.

Splunk

Splunk to firma technologiczna, która specjalizuje się w analizie danych w czasie rzeczywistym. Oferuje oprogramowanie umożliwiające zbieranie, przetwarzanie i analizowanie ogromnych ilości danych generowanych przez systemy IT, aplikacje, urządzenia IoT oraz inne źródła. Produkty Splunk są szeroko stosowane w zarządzaniu bezpieczeństwem, monitorowaniu wydajności infrastruktury IT, wykrywaniu zagrożeń i anomalii, a także w analizie logów. Firma łączy zaawansowaną analitykę z technologią sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, pomagając organizacjom podejmować lepsze decyzje na podstawie danych. Splunk ma swoje biuro także w Krakowie, gdzie rozwija innowacyjne rozwiązania dla globalnych rynków.

DataArt

DataArt to globalna firma inżynierii oprogramowania, która tworzy innowacyjne platformy z zakresu danych, analityki i AI dla wymagających organizacji. Działa w ponad 40 lokalizacjach na całym świecie, zatrudniając 5000+ ekspertów. Współpracuje z globalnymi markami, takimi jak Priceline, Ocado i Flutter Entertainment.

Firma oferuje elastyczne opcje pracy (zdalną, stacjonarną i hybrydową) oraz wspiera rozwój zawodowy poprzez centra nauki, laboratoria badawcze i programy mentorskie. Jest uznawana za doskonałe miejsce pracy, z oceną 4,5 na Glassdoorze i wysoką retencją pracowników (87%).

HSBC

HSBC jest jedną z największych instytucji finansowych na świecie, oferującą szeroki wachlarz usług bankowych. Firma zajmuje się bankowością detaliczną, obsługując klientów indywidualnych i oferując im konta oszczędnościowe, kredyty hipoteczne, pożyczki, karty kredytowe oraz doradztwo inwestycyjne. Oprócz tego, bank świadczy usługi dla firm, pomagając im w finansowaniu, zarządzaniu ryzykiem, doradztwie inwestycyjnym i fuzjach oraz przejęciach. HSBC angażuje się również w bankowość inwestycyjną, oferując doradztwo w zakresie inwestycji w akcje, obligacje oraz inne instrumenty finansowe. Ponadto, firma specjalizuje się w zarządzaniu majątkiem, pomagając klientom w planowaniu inwestycji oraz oferując fundusze inwestycyjne. Działa także na rynkach finansowych, oferując usługi związane z handlem walutami, surowcami oraz innymi produktami finansowymi. HSBC jest obecne w 58 krajach i terytoriach na całym świecie, co umożliwia mu łączenie klientów z globalnymi możliwościami.

Program Dni Kariery 2025

Dzień 1. 10.04 czwartek

Strefa kompetencji miękkich & warsztatów praktycznych

Dzień 2. 11.04 piątek

Strefa kompetencji miękkich & warsztatów praktycznych

Strefa Biznesu
Stoiska firm 12:00-17:00 Sala Toronto

Strefa CV
Doradca zawodowy & fotograf 12:00-17:00 Sala Toronto

Strefa Speed Date Recruitment
14:00-15:00 Sala Rzym

Program Targów Kariery 2024
Zdjęcia z poprzedniej edycji Targów Kariery WSEI 2023!