SEO Copywriting w praktyce. Jak robić to dobrze

Na szkoleniu zostaną przedstawione podstawy pisania tekstów na strony internetowe, które mają bezpośredni wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce.
Poruszymy podstawy pisania tekstów, takie jak mowę korzyści, tempo tekstu, czy też jego skanowalność.
Ponadto przejdziemy przez wszystkie rodzaje treści, które dobry SEO copywriter powinien rozumieć i umieć pisać, czyli:
– Tekst na podstrony, czyli stronę główną, zakładkę o nas oraz strony informacyjne i ofertowe
– Opisy kategorii
– Opisy produktów
– Artykuły na bloga
– Teksty zapleczowe do linkowania zewnętrznego
– Title i meta description
– Opisy alternatywne zdjęć

Oprócz tego poruszymy również podstawy seo, takie keyword research i search intent.
Szkolenie będzie wartościowe dla każdego marketingowca, który chce pisać teksty do internetu, a także osób, które chcą rozwinąć się w branży e-commerce i prowadzić własny sklep.

Data: 15 listopada
Godzina: 13:30-15:00
Miejsce: sala Coworking

Zapisy: https://forms.office.com/r/VjvsCQhvEH

Prowadzący: Jakub Sendal – absolwent WSEI i od ponad roku prowadzi własną agencję SEO/SEM dla e-commerce. W tym czasie wprowadził na rynek nową markę budowlaną, którą rozwinął do +40 0000 przychodu miesięcznie w ciągu 6 miesięcy.
Dodatkowo napisał ogromną ilość tekstów dla sklepów internetowych oraz zwiększył wejścia organiczne dla kilku sklepów od 50-100 do +1000-5000 wejść organicznych miesięcznie.
Jego praca opiera się głównie na optymalizacji stron pod SEO (czego bardzo dużą częścią jest pisanie tekstów) oraz prowadzeniu kampanii w Google ADS.
Lubi fantastykę, stare filmy i krakowskie kluby techno.

Poprzedni wpis
Ankieta dla studentów Informatyki Stosowanej
Następny wpis
CAPGEMINI OPEN DAY: SAY #HELLO TO FINTECH