Regulamin Klubu Absolwenta
Regulamin Klubu Absolwenta
Regulamin Klubu Absolwenta Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie, zwany dalej Regulaminem, określa warunki i zasady organizacji Klubu Absolwenta Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki, zwanego dalej Klubem Absolwentów.
Misja
Misją Klubu Absolwenta WSEI, jest integracja środowiska absolwentów Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie .
Cele
Klub Absolwenta realizuje swoją misję poprzez następujące cele:
- Utrzymanie koleżeńskich więzi absolwentów oraz ich kontaktu z uczelnią.
- Propagowanie możliwości kontynuacji nauki i podnoszenia kompetencji poprzez studia podyplomowe, kursy językowe, szkolenia.
- Promowanie absolwentów poprzez możliwość udziału w konferencjach naukowych i prezentowania swojego dorobku w wydawnictwach uczelni.
- Promowanie działań Klubu Absolwenta i Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie.
Organizacja
- Klub działa przy Biurze Karier i Analiz Rynku Pracy WSEI.
- Członkowstwo w Klubie jest dobrowolne i bezpłatne, służy aktywizacji i utrzymaniu środowiska Absolwentów WSEI .
- Członkami Klubu mogą być absolwenci studiów licencjackich oraz podyplomowych.
- Działania Klubu są kształtowane przez członków Rady Klubu.
- Klub jest otwarty na wszystkie inicjatywy i funkcjonuje na zasadach właściwych dla społeczności akademickiej.
- W realizacji celów Klub Absolwenta współpracuje z innymi jednostkami Uczelni.
- Warunkiem członkowstwa jest wypełnienie Formularza przystąpienia do Klubu zamieszczonego na stronie Internetowej Klubu Absolwenta.
- Złożenie deklaracji jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
Przywileje
Status członka Klubu wiąże się z uzyskaniem następujących przywilejów:
- Otrzymywanie pocztą elektroniczną newslettera z informacjami od Klubu,
- Szansa kontynuacji nauki na Studiach Podyplomowych prowadzonych w WSEI na preferencyjnych warunkach,
- Podnoszenie swoich kompetencji przez udział w kursach językowych organizowanych przez Studium Języków Obcych na preferencyjnych warunkach,
- Udział w warsztatach, szkoleniach i konferencjach prowadzonych przez Uczelnię,
- Prezentowanie swojego dorobku naukowego w wydawnictwach Uczelni,
- Możliwość korzystania z księgozbioru Uczelni,
- Składanie propozycji i realizacji projektów integrujących środowisko absolwentów,
- Możliwość wymiany doświadczeń i wsparcia pomiędzy członkami Klubu
- Możliwość korzystania ze zniżek oferowanych przez Partnerów Klubu Absolwenta po otrzymaniu Karty Absolwenta.
Rada Klubu Absolwenta
- Rada Klubu Absolwenta zostaje powołana spośród członków Klubu
- Udział w Radzie jest dobrowolny.
- Rada składa się z 5 do 10 przedstawicieli Absolwentów.
- Rada wybiera wśród swoich członków przewodniczącego, wiceprzewodniczącego i skarbnika dysponującego środkami finansowymi Klubu.
- Do zadań Rady należy:
– Inicjowanie nowych projektów i przedsięwzięć.
– Współpraca z Kierownikiem Biura Karier i Współpracy Międzynarodowej oraz innymi jednostkami Uczelni.
Ochrona danych osobowych
- Przystępując do Klubu Absolwenta zostaje poproszony o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w Formularzu zgłoszeniowym przez WSEI w Krakowie dla celów związanych z realizacją Programu Klub Absolwenta, w tym prowadzenia ewidencji Uczestników, a także w celach informacyjnych i promocyjnych, związanych z realizacją Programu. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych we wskazanych w Formularzu zgłoszeniowym celach jest dobrowolne, chociaż w przypadku części zgód konieczne dla przystąpienia do Programu.
- Uczestnik Programu zostaje również poproszony o wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji o promocjach i ofertach WSEI, skierowanych do Uczestników Programu, na wskazany w Formularzu zgłoszeniowym adres e-mail lub telefon. Wyrażenie zgody na wykorzystanie wskazanych urządzeń telekomunikacyjnych jest dobrowolne, chociaż konieczne dla otrzymywanie informacji o ofertach związanych z realizacją Programu drogą elektroniczną lub np. za pomocą sms-a.
- Dane osobowe Uczestników Programu gromadzone są w elektronicznej Bazie uczestników Programu Klub Absolwenta, zwanej dalej „Bazą”. Zakres danych przechowywanych w Bazie jest zgodny z zakresem danych zgromadzonych za pomocą Formularza.
- Administratorem danych osobowych Uczestników Programu, zgromadzonych w bazie jest WSEI w Krakowie przy ul. Św. Filipa 17, 30-001 Kraków. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, prosimy o kontakt pod tym adresem e-mail: biurokarier@wsei.edu.pl
- Dane osobowe Uczestników Programu będą przetwarzane w oparciu o wyrażoną przez nich zgodę, w granicach, w jakich Uczestnicy wyrazili tę zgodę.
- WSEI będzie wykorzystywała zgromadzone w Bazie dane osobowe do czasu zgłoszenia ewentualnego sprzeciwu wobec ich przetwarzania lub żądania ich usunięcia lub wycofania zgody na ich przetwarzanie, a po tym czasie WSEI może wykorzystywać dane Uczestników jedynie w celu zabezpieczenia roszczeń związanych z uczestnictwem w Programie, aż do czasu ich wygaśnięcia lub w innych celach i przez czas przewidziany przepisami prawa.
- Prawo do przetwarzania i publikowania danych osobowych Uczestników zgromadzonych w bazie ma wyłącznie WSEI w Krakowie, która zobowiązuje się zabezpieczać przedmiotowe dane zgodnie z wymogami przepisów prawa powszechnego, w szczególności regulacjami zawartymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- WSEI zobowiązuje się nie udostępniać tych danych innym podmiotom oraz oświadcza, że nie będą one przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
- Dane teleadresowe Absolwentów, znajdujące się w bazie, mogą być udostępniane innym Uczestnikom Programu wyłącznie za zgodą osób, których one dotyczą.
- Każdy Uczestnik Programu ma prawo do dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także żądania ich usunięcia z Bazy, co jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w Programie.
- Każdy Uczestnik ma również prawo do wniesienia żądania o zaprzestanie lub ograniczenie przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego monitorującego przestrzeganie przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
- Każdy Uczestnik ma ponadto prawo do wycofania zgody, na podstawie której jego dane osobowe są wykorzystywane przez WSEI, w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano przed wycofaniem tej zgody.
Postanowienia końcowe
- Zmiana Regulaminu Klubu może nastąpić na mocy uchwały Rady Klubu, powziętej większością głosów.
- Rozwiązanie Klubu następuje na mocy uchwały Rady Klubu.
- Niniejszy Regulamin jest ogłaszany poprzez umieszczenie na stronie internetowej Klubu.
- Wszelkie zmiany Regulaminu będą dostępne na stronach internetowych Klubu.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie wraz z powołaniem Klubu Absolwenta.