Oddaję w Twoje ręce e-book, który jest swoistego rodzaju encyklopedią online marketingu. Mam nadzieję, że wiedza w nim zawarta będzie służyć równie dobrze Tobie, jak i mnie przez ostatnie 10 lat pracy.

Co znajdziesz w e-booku?
Ponad 80 pojęć z zakresu marketingu online. Wybrane na podstawie szkoleń, warsztatów i pracy z klientami. Przynajmniej raz w życiu ktoś zapytał mnie, co oznacza to pojęcie albo czy mogłabym rozwinąć skrót. Można zatem powiedzieć, że e-book ten powstał, jako odpowiedź na potrzeby użytkowników.

Dla kogo?
Dla każdego, kto pracuje w marketingu, współpracuje z marketingiem albo „płaci działowi marketingu”. ;). Ale również dla osób, które dopiero zaczynają swoją karierę czy studiują.

Pełen raport dostępny TUTAJ

Poprzedni wpis
Jak emoji i emotikony WPŁYWAJĄ na komunikację marketingową marek?
Następny wpis
Analiza zachowań klientów online
Aktualności
Udostępnij