Światowy Tydzień Przedsiębiorczości powraca w wersji online!

W tym roku, w dniach 16-22 listopada odbędą się w naszej uczelni ciekawe i praktyczne spotkania, na które już dziś Was zapraszamy:

17 listopada, godzina 17:00
Wchodzimy na rynek pracy

Prowadzący: Krzysztof Tokarz, doradca zawodowy, Kierownik Biura Karier WSEI

Podczas szkolenia uczestnicy poznają informacje jak stworzyć CV, list motywacyjny, jak przygotowac się do rozmowy kwalifikacyjnej i zaproezentować się na niej. Podczas szkolenia zaprezentowane zostaną podstawy etykiety w biznesie.

Zgłoszenia: MS TEAMS

 

18 listopada, godzina 16:00
Rola project managera w procesie tworzenia nowych technologii

Prowadząca: Daria Brylova

Technologia jest wokół nas. Używanie różnego rodzaju oprogramowania stanowi naszą codzienność, jest częścią naszej pracy, szkoły i rozrywki. Rzadko jednak uświadamiamy sobie, że za każdym nowym filtrem na Instagramie, za każdym nowym przyciskiem na Teams – stoi zespół kreatywnych i ciężko pracujących ludzi. Jedną z tych osób jest Project Manager. Jego lub jej obowiązkiem jest wykorzystanie potencjału zespołu i koordynowanie pracy w najbardziej efektywny i skuteczny dla projektu sposób.
Na warsztacie Daria Brylova opowie, czym na co dzień zajmuje się Project Manager i w jaki sposób wspiera on zespoły programistyczne w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania. Podzieli się swoimi wskazówkami na temat współpracy z klientami i zarządzania zespołem. Warsztat będzie zawierał część praktyczną, podczas której rozwiążemy case study z prawdziwych projektów.

BIO: Absolwentka kierunku zarządzanie na WSEI (rocznik 2017). Od trzech lat zarządzam projektami informatycznymi – obecnie w Netguru. Interesuję się zwinnymi metodykami, analityką, UX i technologią. Pomagam naszym klientom tworzyć innowacyjne aplikacje i dostosowywać je do wyzwań dzisiejszego świata. W wolnym czasie interesuję się wspinaczką sportową i podróżowaniem.

Zgłoszenia: MS TEAMS

 

19 listopada, godzina 17:00
Skuteczne prowadzenie kanałów w social media 

Prowadzący: Adrian Andrzejczyk

Podczas szkolenia studenci poznają dobre praktyki prowadzenia profili na Facebook, Instagram, Twitter oraz Linkedin. Przedstawię pomysły na posty oraz opowiem dlaczego ludzie udostępniają i dzielą się treścią.

BIO: Adrian Andrzejczyk – specjalista ds. reklamy internetowej związany z branżą nieprzerwanie od 2009 roku. Swoje doświadczenie zbierał pracując po stronie agencji Bauer, Semahead, Delante czy Kompan.pl. Prowadził kampanie wyróżniane i nagradzane przez Google. Jest certyfikowanym specjalistą Google Ads oraz Analytics posiadając wszystkie certyfikaty. Aktualnie prowadzi własną działalność gospodarczą obsługując firmy w zakresie marketingu internetowego – Andrzejczyk.com.pl. Prywatnie amator sportów wytrzymałościowych – kolarstwa oraz biegów górskich.

Zgłoszenia: MS TEAMS

 

Do zobaczenia!

 

Poprzedni wpis
Spotkanie 2: Poznaj WSEI
Następny wpis
Kobiety IT 2020