#6 Aula Polska Kraków nadchodzi!

W środę, 4 lipca 2018 roku spotkamy się na szóstej już edycji Auli Polskiej Kraków! Tym razem tematem głównym będzie „Zaskakujący Customer Experience”.

Bezpłatne wydarzenie odbędzie się w biurowcu Orange Office Park przy ulicy Klimeckiego 1 o godzinie 19:00. Prelegenci podzielą się z nami wiedzą o tym, jakie znaczenie ma budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń klientów (nie tylko w e-commerce).

Mikołaj Winkiel (Brand24) opowie o tym, jakie 7 kroków pozwoli zbudować dobrą relację z klientami w sieci, z koleiMarcin Majzner (Cupsell.pl) podzieli się konkretnymi przykładami Customer Care w e-commerce na podstawie własnych case studies. Piotr Sadowski (Webankieta.pl, Ankietka.pl) wyjaśni, po co nam efekt WOW, a Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas, CRASH Mondays) umieści człowieka w centrum uwagi, wyjaśniając nam znaczenie budowania doświadczeń w mediach społecznościowych.


Nie czekaj, aż skończą się wejściówki – zapisz się już dziś!


Czym jest Aula Polska?

Jest to cykl bezpłatnych spotkań, które od lat cieszą się ogromnym zainteresowaniem w środowisku nie tylko marketingowym. Zapraszani prelegenci dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z różnych dziedzin, a każda edycja Auli różni się od siebie tematycznie. Wydarzenia odbywają się w 13 polskich miastach oraz w dwóch za granicą. W Krakowie organizatorem Auli jest FreshMail.

Poprzedni wpis
CRASH Mondays № 17 – Video marketing
Następny wpis
Darmowe warsztaty z Arduino, ESP 8266, Raspberry Pi w IOT
Aktualności
Udostępnij