Szkolenie online: Jak prowadzić sprzedaż z wykorzystaniem reklam płatnych w internecie?

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się o kanałach: Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Allegro Ads, Linkedin Ads. Jak je wykorzystujemy w promocji firm w Internecie.

Termin: 21 maja 2020 r.
Godzina: 18:00-19:00

Prowadzący: Adrian Andrzejczyk, specjalista Harbingers.

Adrian Andrzejczyk – aktualnie pracuje w agencji marketingu internetowego Harbingers gdzie obsługuje jedne z największych firm z branży e-commerce. Przez ostatnie lata pracował w Delante jako specjalista ds. reklam płatnych w Internecie gdzie zajmował się kompleksową obsługą klientów w Google, Facebook Ads oraz analityką. Był odpowiedzialny za kompleksowe utworzenie działu SEM w agencji. Wcześniej swoje doświadczenie zdobywał pracując w Semahead, Kompan.pl czy prowadząc firmę Image Design. Z digital marketingiem zawodowo związany od 2009 roku. Pracował dla takich marek jak Interia, RMF, Bdsklep, Capgemini, Sii, Codete, Znak czy Solgaz. Z sukcesem obsłużył ponad 200 marek. Jego kampanie były wyróżniane przez Google w ramach europejskich konkursów Premier Partner Award. Przeprowadził wiele szkoleń i warsztatów. Współpracuje z prywatną uczelnią WSEI, której jest absolwentem. Pisze dla magazynu e-commerce czy ekomercyjnie. W wolnym czasie chodzi po górach, biega czy startuje w zawodach kolarskich.

Zgłoszenia: https://app.evenea.pl/event/promocjawinternecie/

 

O HARBINGERS
Harbingers eCommerce #gamechangers to nie tylko jedna z najszybciej rozwijających się agencji digital marketingowych.
To przede wszystkim zespół ponad 30 specjalistów, których cechuje niesamowita ciekawość, wysoka etyka pracy i nawyk notorycznego przekraczania oczekiwań Partnerów. Przez lata zdobywaliśmy i szlifowaliśmy unikatowy zestaw umiejętności w zakresie SEO, SEM, Social Media, Designu i Content Marketingu dlatego chętnie podejmujemy się każdego, nawet najtrudniejszego, wyzwania eCommerce!
Tylko w 2019 roku otrzymaliśmy 5 nominacji do European Search Awards, 2 nominacje do Google Premier Partner Awards i 3 nominacje w International Performance Marketing Awards – w tym dla najlepszej agencji na świecie. W naszym portfolio znaleźć można takie marki jak Castorama, Śnieżka, Oknoplast, Royal Canin, 4F czy Capgemini

Poprzedni wpis
Faurecia Automotive Polska SA – Karolina Michalak
Następny wpis
GlobalLogic Poland – Barbara Żakiewicz